Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Www.firmafon.dk er nede

torsdag, 6. september 2018, 15:12

Vores CMS leverandør har udbedret fejlen, og vores hjemmeside er nu oppe og køre igen. Desværre vil der være nogle, hvor løsningen ikke er slået igennem endnu. Hvis du er logget ind på app.firmafon.dk -> så skal du logge ud for at komme til www.firmafon.dk Hvis du ikke er logget ind på app.firmafon.dk -> så skal du trykke på linket øverst på login siden. Vi beklager de gener det har givet i løbet af dagen.

torsdag, 6. september 2018, 11:50

Vores CMS leverandør har lokaliseret fejlen, og arbejder på at få deres system op og køre igen. Vi beklager de eventuelle gener det giver, og vender tilbage med en klarmelding hurtigst muligt.

torsdag, 6. september 2018, 10:59

I forbindelse med ned nuværende nedetid på www.firmafon.dk, påvirker dette ikke brugen af app.firmafon.dk Dvs. at kald, chat og andre funktioner virker som de skal. Det er kun vores hjemmeside www.firmafon.dk som er nede.

torsdag, 6. september 2018, 10:51

Vores CMS leverandør, som bl.a. står for vores hjemmeside, har i øjeblikket store udfordringer med deres system. Vi er i tæt dialog med dem, i forhold til at få hjemmesiden op og køre igen hurtigst muligt. Vi anbefaler at I benytter app.firmafon.dk, hvor I kan tilgå vores system. Vi beklager de udfordringer dette medfører.

torsdag, 6. september 2018, 10:29

Vi oplever i øjeblikket af Firmafon.dk er nede. Vi arbejder på højtryk på at få den op og køre igen. Vi anbefaler vores kunder at gå ind på app.firmafon.dk, hvor de kan tilgå systemet. Vi beklager de gener det eventuelt giver. Vi vender tilbage med en status senest kl. 11:00.

Løst

App.firmafon.dk er nede

tirsdag, 19. juni 2018, 08:10

Udfordringen med at tilgå app.firmafon.dk er nu løst. Vi beklager de gener det medførte.

tirsdag, 19. juni 2018, 08:02

Vi oplever i øjeblikket at app.firmafon.dk er nede. Vi arbejder intenst på at løse fejlen, og beklager de gener, det eventuelt giver.

Løst

Kan ikke besvare webkald

torsdag, 21. september 2017, 10:37

Sagen omhandlende udfordringen med at besvare opkald via Webkald er nu løst. Vi beklager ulejligheden og ønsker dig en god dag

torsdag, 21. september 2017, 10:12

Vi oplever i øjeblikket, at man ikke kan besvare opkald via Webkald. Man kan besvare opkaldene med sin mobil istedet for. Vi beklager ulejligheden og vender tilbage med ny status snarest muligt.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Driftforstyrrelser på mobilappen og webappen

torsdag, 2. marts 2017, 14:32

Vores tekniker har nu fået det løst og alt virker igen. Vi anbefaler du opdaterer din side. Endnu engang beklager vi de gener, den eventuelt har givet

torsdag, 2. marts 2017, 14:26

Vi oplever at det ikke er muligt at logge på webappen og mobilappen. Telefonien er ikke berørt. Vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Driftforstyrrelser på vores omstilling

fredag, 30. september 2016, 15:23

Fejlen med at du ikke kunne logge på web-appen og modtage kald via hovednummeret er nu løst. Vi beklager de gener, det eventuelt har medført.

fredag, 30. september 2016, 12:22

Vi kan nu meddele at vores system virker igen. Vi har dog ekstra overvågning på og vender hurtigst muligt tilbage til de kunder, der har sendt os en mail. Vi beklager endnu engang de gener det har medført

fredag, 30. september 2016, 10:49

Vi oplever stadigvæk problemer. Det, der er påvirket, er vores web-app og det system der håndterer hovednumre opsat med køfunktion. Andre hovednumre og mobiltelefoni er upåvirket. Vi vender tilbage lige så snart der er noget nyt

fredag, 30. september 2016, 10:29

Vi arbejder stadigvæk på højtryk og da det i øjeblikket ikke er muligt at fjerne køfunktion kan vi ikke tage imod jeres kald. I må meget gerne sende os en mail til kundeservice@firmafon.dk så vi kan kontakte jer med det samme. Endnu engang beklager vi de gener det må medføre

fredag, 30. september 2016, 10:14

Vi modtager nu kald på hovednummeret igen, men vi arbejder stadigvæk på højtryk. Vi sender en status om ca. 15 min. igen.

fredag, 30. september 2016, 09:59

Vi oplever stadigvæk fejl med indgående kald til hovednumre og webapp'en. Vi arbejder på højtryk og giver en ny status om ca.15 min.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland