Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Driftproblemer med webkald, webapp og opkaldslister

torsdag, 7. december 2017, 12:44

Driftsproblemer løst: Fejlen skyldtes problemer i kommunikationen mellem vores telefoninfrastruktur og webservere. Efter ca 10 minutter fandt teknikerne fejlen og løste den. Efter problemet blev løst skulle en del ophobet trafik afvikles, dette er nu ovre og alt fungerer, som det skal. Vi er kede af de problemer, det har medført.

torsdag, 7. december 2017, 11:40

Dette betyder, at du ikke kan viderestille opkald i web-app'en, se kollegers status samt lægge opkald på. I kan bruge vores mobil-app til at omstille. Mobilopkald kan afsluttes via mobil-app, men dette er desværre ikke tilfældet for webkald. Webkald fungerer ikke pt. Telefonopkald og opkald til hovednumre kommer stadig ind, selvom du ikke kan se dem på opkaldslisten. Vi vender tilbage med en opdatering om 30 minutter.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Problemer med at modtage kald via telefonkø

onsdag, 15. november 2017, 09:03

Telefonkø virker igen. Vi beklager endnu en gang de gener der har været, i forbindelse med nedbruddet.

onsdag, 15. november 2017, 08:37

Vi oplever i øjeblikket problemer med at modtage kald via telefonkø. Vi arbejder intenst på at løse udfordringerne, og beklager de gener et eventuelt giver. Vi vender tilbage med en status hurtigst muligt.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Planlagt driftsarbejde

lørdag, 18. marts 2017, 11:45

Arbejdet med at flytte servere er færdiggjort. Vi forventer normal drift fremover. Vi beklager de gener driftsarbejdet kan have medført.

fredag, 17. marts 2017, 19:53

I den sidste uge har vi haft nogle forsinkelser i vores web-app (heldigvis uden indflydelse på telefonopkald). Det har skyldtes beklagelige børnesygdomme i forbindelse med at vi flytter vores servere til en mere robust og skalérbar cloudplatform. I aften kl 20-24 færdiggør vi flytningen. I den forbindelse kan der ske forstyrrelser i vores apps i korte perioder. Telefonien vil dog ikke være påvirket. Vi beklager driftsforstyrrelserne og de eventuelle gener, de har givet. Når vi er helt på plads, så vil vi stå endnu bedre i forhold til stabilitet, end vi gjorde før.

Løst

Driftforstyrrelser i webappen

fredag, 17. marts 2017, 09:42

Udfordringen med forsinkelser i opkaldslisten er nu løst. Vi beklager fejlen.

fredag, 17. marts 2017, 09:29

Vi oplever lige nu store forsinkelser i webappen så kaldsboksen ikke kommer frem. Dette berører ikke telefonien. I mellemtiden kan I omstille kald via vores mobilapp til iPhone og Android. Vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Driftforstyrrelser i webappen

torsdag, 16. marts 2017, 14:34

Udfordringen med forsinkelser i opkaldslisten er nu løst. Vi beklager ulejligheden.

torsdag, 16. marts 2017, 11:17

Vi oplever lige nu store forsinkelser i webappen så kaldsboksen ikke kommer frem. Dette berører ikke telefonien. I mellemtiden kan I omstille kald via vores mobilapp til iPhone og Android. Vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland