Sporadisk

Udfordring med tastetryk i telefonmenu

mandag, 3. september 2018, 14:10

Telia har nu meddelt, at de i samarbejde med deres leverandør har fundet løsningen på problemet, så de berørte Telia-kunder igen kan taste sig igennem telefonmenuer. Implementeringen forventes at tage de næste 14 dage. Vi kommer med en opdatering, så snart Telia har meddelt at problemet er løst.

fredag, 24. august 2018, 14:59

Telia har nu fundet fejlen, som førte til udfordringen vedr. tastetryk i telefonmenuer for nogle Telia-kunder. Der skal en underleverandør til at løse udfordringen, og Telia har meldt, at det er løst inden for 14 dage. Vi vender tilbage med info, så snart vi har hørt mere fra Telia.

tirsdag, 21. august 2018, 16:10

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med at vælge menupunkt i telefonmenuen for enkelte Telia-kunder. Vi er i samarbejde med vores netværksleverandør og Telia, i gang med at finde og løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk

Regioner: Nordjylland, Østjylland, Midtjylland, Sønderjylland, Fyn og øerne, øvrige Sjælland, Bornholm, Nordsjælland og Storkøbenhavn

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Driftsproblemer på omstilling

fredag, 3. august 2018, 12:33

Vores rettelser er implementeret og sat i drift. Vi har løbende holdt øje med systemet og kan konstatere, at vores rettelser har løst udfordringerne med forsinkelser.

torsdag, 2. august 2018, 14:32

Vi har identificeret årsagen til forsinkelserne og vi er ved at implementere de relevante rettelser. Vi melder ud, når rettelserne er ude og problemet er løst.

torsdag, 2. august 2018, 12:13

Vi oplever i øjeblikket markant færre forsinkelser på web-appen. Vi overvåger stadig situationen nøje og arbejder stadigvæk på at løse udfordringerne.

torsdag, 2. august 2018, 11:40

Vi oplever i øjeblikket forsinkelser i web-appen. Telefoni er ikke berørt og kunder modtager stadigvæk opkald, dog med forsinkelse på visning af opdateringer i web-app.

torsdag, 2. august 2018, 11:21

Vi modtager i øjeblikket flere henvendelser fra kunder, der oplever problemer med *at modtage kald via deres hovednummer*. Vi er i gang med at undersøge sagen. Følg med på status.firmafon.dk (http://status.firmafon.dk/)

Løst

Driftproblemer med webkald, webapp og opkaldslister

torsdag, 7. december 2017, 12:44

Driftsproblemer løst: Fejlen skyldtes problemer i kommunikationen mellem vores telefoninfrastruktur og webservere. Efter ca 10 minutter fandt teknikerne fejlen og løste den. Efter problemet blev løst skulle en del ophobet trafik afvikles, dette er nu ovre og alt fungerer, som det skal. Vi er kede af de problemer, det har medført.

torsdag, 7. december 2017, 11:40

Dette betyder, at du ikke kan viderestille opkald i web-app'en, se kollegers status samt lægge opkald på. I kan bruge vores mobil-app til at omstille. Mobilopkald kan afsluttes via mobil-app, men dette er desværre ikke tilfældet for webkald. Webkald fungerer ikke pt. Telefonopkald og opkald til hovednumre kommer stadig ind, selvom du ikke kan se dem på opkaldslisten. Vi vender tilbage med en opdatering om 30 minutter.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Problemer med at modtage kald via telefonkø

onsdag, 15. november 2017, 09:03

Telefonkø virker igen. Vi beklager endnu en gang de gener der har været, i forbindelse med nedbruddet.

onsdag, 15. november 2017, 08:37

Vi oplever i øjeblikket problemer med at modtage kald via telefonkø. Vi arbejder intenst på at løse udfordringerne, og beklager de gener et eventuelt giver. Vi vender tilbage med en status hurtigst muligt.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Planlagt driftsarbejde

lørdag, 18. marts 2017, 11:45

Arbejdet med at flytte servere er færdiggjort. Vi forventer normal drift fremover. Vi beklager de gener driftsarbejdet kan have medført.

fredag, 17. marts 2017, 19:53

I den sidste uge har vi haft nogle forsinkelser i vores web-app (heldigvis uden indflydelse på telefonopkald). Det har skyldtes beklagelige børnesygdomme i forbindelse med at vi flytter vores servere til en mere robust og skalérbar cloudplatform. I aften kl 20-24 færdiggør vi flytningen. I den forbindelse kan der ske forstyrrelser i vores apps i korte perioder. Telefonien vil dog ikke være påvirket. Vi beklager driftsforstyrrelserne og de eventuelle gener, de har givet. Når vi er helt på plads, så vil vi stå endnu bedre i forhold til stabilitet, end vi gjorde før.

Løst

Driftforstyrrelser i webappen

fredag, 17. marts 2017, 09:42

Udfordringen med forsinkelser i opkaldslisten er nu løst. Vi beklager fejlen.

fredag, 17. marts 2017, 09:29

Vi oplever lige nu store forsinkelser i webappen så kaldsboksen ikke kommer frem. Dette berører ikke telefonien. I mellemtiden kan I omstille kald via vores mobilapp til iPhone og Android. Vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland