Løst

Udfordring med tastetryk i telefonmenu

torsdag, 20. september 2018, 09:18

Fejlen med tastetryk for nogle Telia abonnementer, er nu løst. Telia meddeler at de har implementeret en løsning i deres system, samt testet det. Vi beklager de gener og udfordringer det har medført.

mandag, 3. september 2018, 14:10

Telia har nu meddelt, at de i samarbejde med deres leverandør har fundet løsningen på problemet, så de berørte Telia-kunder igen kan taste sig igennem telefonmenuer. Implementeringen forventes at tage de næste 14 dage. Vi kommer med en opdatering, så snart Telia har meddelt at problemet er løst.

fredag, 24. august 2018, 14:59

Telia har nu fundet fejlen, som førte til udfordringen vedr. tastetryk i telefonmenuer for nogle Telia-kunder. Der skal en underleverandør til at løse udfordringen, og Telia har meldt, at det er løst inden for 14 dage. Vi vender tilbage med info, så snart vi har hørt mere fra Telia.

tirsdag, 21. august 2018, 16:10

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med at vælge menupunkt i telefonmenuen for enkelte Telia-kunder. Vi er i samarbejde med vores netværksleverandør og Telia, i gang med at finde og løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland