Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Udfordringer med at omstille

onsdag, 14. november 2018, 11:05

Udfordringerne med at omstille kald via app.firmafon.dk, Mobil app og Desktop app er nu løst. Enkelte kan dog være nødsaget til at opdatere deres system. Vi beklager de gener, det eventuelt har medført.

onsdag, 14. november 2018, 10:00

Der er i øjeblikket udfordringer med at omstille kald via app.firmafon.dk, Mobil app og Desktop app. Vi er i gang med at undersøge og fejlrette. Vi beklager, de gener det medfører.

Løst

Fejl i sms'er

onsdag, 31. oktober 2018, 19:51

I dag fra kl. 16 til 19:30 er der blevet sendt fejlagtige sms’er ud til kunder ang. samtaler, som ikke længere kan bedømmes. Fejlen er nu rettet, og vi beklager de gener, det har medført.

Løst

Udfordringer med app.firmafon.dk / desktop app / mobil app for brugere på telenors netværk

fredag, 19. oktober 2018, 11:34

Udfordringerne med at benytte app.firmafon.dk / Desktop App / Mobil App for brugere på Telenors netværk er nu løst. Vi overvåger systemet ekstra den kommende tid. Vi beklager de gener, dette har medført.

fredag, 19. oktober 2018, 10:32

Der er i øjeblikket udfordringer for brugere på Telenors netværk med at ringe ud, omstille og afslutte opkald via app.firmafon.dk og mobil app. Der er ingen udfordringer med opkald direkte via mobil. Vi beklager de gener det medfører.

Netværk: Telenor
Løst

Forsinkelse på udsendelse af ubesvarede opkald, voicemails og smiley-sms'er

fredag, 5. oktober 2018, 10:19

Vi har her til morgen haft forsinkelse af udsendelse af beskeder vedr. ubesvarede opkald, voicemails og smiley-sms'er. Forsinkelsen er nu løst. Vi beklager de gener som det eventuelt har givet.

Løst

Udfordring med tastetryk i telefonmenu

torsdag, 20. september 2018, 09:18

Fejlen med tastetryk for nogle Telia abonnementer, er nu løst. Telia meddeler at de har implementeret en løsning i deres system, samt testet det. Vi beklager de gener og udfordringer det har medført.

mandag, 3. september 2018, 14:10

Telia har nu meddelt, at de i samarbejde med deres leverandør har fundet løsningen på problemet, så de berørte Telia-kunder igen kan taste sig igennem telefonmenuer. Implementeringen forventes at tage de næste 14 dage. Vi kommer med en opdatering, så snart Telia har meddelt at problemet er løst.

fredag, 24. august 2018, 14:59

Telia har nu fundet fejlen, som førte til udfordringen vedr. tastetryk i telefonmenuer for nogle Telia-kunder. Der skal en underleverandør til at løse udfordringen, og Telia har meldt, at det er løst inden for 14 dage. Vi vender tilbage med info, så snart vi har hørt mere fra Telia.

tirsdag, 21. august 2018, 16:10

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med at vælge menupunkt i telefonmenuen for enkelte Telia-kunder. Vi er i samarbejde med vores netværksleverandør og Telia, i gang med at finde og løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk

Regioner: Nordjylland, Østjylland, Midtjylland, Sønderjylland, Fyn og øerne, øvrige Sjælland, Bornholm, Nordsjælland og Storkøbenhavn