Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Uregelmæssig drift: på 3g tale og internet via mobilen og mobilt bredbånd

onsdag, 17. oktober 2018, 10:04

Udfordringen med tale og data på 2G og 3G er nu løst. Vi beklager det gener det har medført.

tirsdag, 16. oktober 2018, 15:58

Masterne er oppe igen, men vi fejlretter dog fortsat og vender tilbage med en opdatering snarest muligt

tirsdag, 16. oktober 2018, 14:37

Befinder du dig på Fyn og øerne kan du opleve, at du i perioder ikke kan bruge 3G tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd. Vi arbejder intenst på at rette fejlen, og beklager de gener, den eventuelt giver.

Regioner: Fyn og øerne Netværk: Telenor
Løst

Uregelmæssig drift: 2g og 3g tale og internet via mobilen og mobilt bredbånd

onsdag, 17. oktober 2018, 10:04

Udfordringen med tale og data på 2G og 3G er nu løst. Vi beklager det gener det har medført.

tirsdag, 16. oktober 2018, 15:18

Vi arbejder stadigvæk intenst med at løse udfordringen med tale og data på 2G og 3G. Vi vender tilbage så snart der er nyt i sagen. Vi beklager de gener det medfører

tirsdag, 16. oktober 2018, 14:35

Uregelmæssig drift: 2G og 3G tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd Befinder du dig i Midtjylland og østjylland kan du opleve, at du i nogle begrænsede områder ikke kan bruge 2G og 3G tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd. Vi arbejder intenst på at rette fejlen, og beklager de gener, den eventuelt giver. Vi forventer, at driften er normal igen d. 16.10.2018 kl. 15.00.

Regioner: Midtjylland Netværk: Telenor
Løst

Udfordringer med at sende og modtage mms'er

fredag, 20. juli 2018, 09:34

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med at modtage og sende MMS på Telenors netværk. Vi arbejder på at udbedre fejlen, og beklager de gener, som det eventuelt kan medføre.

Regioner: Nordjylland, Østjylland, Midtjylland, Sønderjylland, Fyn og øerne, øvrige Sjælland, Bornholm, Nordsjælland og Storkøbenhavn Netværk: Telenor
Løst

Igangværende kald bliver afbrudt

fredag, 13. juli 2018, 17:31

Så er problemerne med opkald på Telenors netværk overståede. Efter en ægte fredag d. 13 kan vi endelig markere denne driftstatus som løst. Vi er meget kede af de gener, som det har medført for mange af vores kunder.

fredag, 13. juli 2018, 16:17

Det ser ud til at vores midlertidige omdirigering virker – og at alle opkald nu går igennem. Vi forventer ikke yderligere problemer. Telenor har endnu ikke meldt problemet løst, så derfor beholder vi denne driftstatus åben lidt endnu. Vi beklager dybt de gener, som det har medført i løbet af dagen!

fredag, 13. juli 2018, 14:47

Vi har nu sammen med Telenor identificeret en bestemt del af Telenors infrastruktur, der volder problemerne. Vi har forsøgsvis sat en omdirigering op, der leder kald udenom de involverede servere, som i bedste fald løser problemet for vores kunder. Vi arbejder stadig med Telenor på en mere permanent løsning, og vil fortsat løbende opdatere status på sagen.

fredag, 13. juli 2018, 13:08

Intet nyt er ikke altid godt nyt. Der er desværre ikke en opdatering på, hvornår opkald på Telenors netværk fungerer igen. Dét vi kan sige er, at problemerne har været sporadiske, hvilket betyder, at nogle kunder oplever problemer med alle opkald, imens andre kun oplever problemer en gang imellem eller på enkelte numre. Vi fortsætter med fejlsøgningen og holder jer opdaterede.

fredag, 13. juli 2018, 11:44

Vi arbejder stadig på at finde grunden til problemerne med opkald på Telenors netværk. Vi kan desværre endnu ikke sige, hvornår det er løst. Vi beklager de gener, som det giver.

fredag, 13. juli 2018, 10:36

Der er desværre ikke noget nyt vedrørende problemerne med at ringe ud samt afbrudte kald for kunder på Telenors netværk. I skal vide, at vi og vores samarbejdspartner har det som højeste prioritet at lokalisere og løse fejlen. Så vi håber at kunne vende tilbage med bedre nyt snarest.

fredag, 13. juli 2018, 09:24

Nu ved vi lidt mere omkring opkaldsproblemerne. Når man foretager ind- og udgående opkald, så bliver lyden afbrudt efter ca. 30 sekunder. Dette gælder både fastnet- og mobilnumre på Telenors netværk. Vi håber, at fredag d. 13 snart slipper taget i os og vender tilbage med en opdatering, når der er nyt.

fredag, 13. juli 2018, 09:07

Vi oplever i øjeblikket, at der er problemer med at kald bliver afbrudt for kunder der er på Telenors netværk. Vi arbejder på højtryk sammen med vores samarbejdspartnere for at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk

Regioner: Nordjylland, Østjylland, Midtjylland, Sønderjylland, Fyn og øerne, øvrige Sjælland, Bornholm, Nordsjælland og Storkøbenhavn Netværk: Telenor
Løst

Udfordringer med at modtage og foretage kald

onsdag, 27. juni 2018, 10:47

Problemet med foretage og modtage opkald på Telenors netværk er nu løst. Vi beklager de gener, det har medført.

onsdag, 27. juni 2018, 10:22

Vi kan se, at de fleste nu igen kan foretage og modtage opkald. Det er kun, få der stadig er berørte af problemet. Vi arbejder forsat på at løse problemet, og beklager de gener, det kan give.

onsdag, 27. juni 2018, 10:01

Vi oplever i øjeblikket, at der er problemer med at foretage og modtage kald for kunder der er på Telenors netværk. Vi arbejder på højtryk sammen med vores samarbejdspartnere for at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk

Regioner: Nordjylland, Østjylland, Midtjylland, Sønderjylland, Fyn og øerne, øvrige Sjælland, Bornholm, Nordsjælland og Storkøbenhavn Netværk: Telenor