Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Forsinkelser ved pakkeskift til tdc der træder i kraft i dag

onsdag, 28. februar 2018, 11:04

Kære kunde, data og roaming virker nu igen. vi beklager dybt de gener det har medført.

onsdag, 28. februar 2018, 09:50

Der er forsinkelser på pakkeskift for kunder, der har valgt at skifte pakke til tdc med virkning fra i dag (dem der har bestilt pakkeskift inden 21. februar). i morges var der problemer med at modtage opkald, men dette problem er nu løst. der er stadig driftsproblemer med data og udlandstelefoni. vi arbejder fortsat med at løse dette i samarbejde med tdc. vi kan desværre ikke give et tidsestimat, men vender tilbage med en opdatering kl. 11. vi beklager de gener, det medfører.

Regioner: Nordjylland, Østjylland, Midtjylland, Sønderjylland, Fyn og øerne, øvrige Sjælland, Bornholm, Nordsjælland og Storkøbenhavn
Løst

Uregelmæssig drift på gprs, 2g tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd

fredag, 5. januar 2018, 13:30

Befinder du dig i eller omkring postnummer 2640, 2800, 2840-2850, 2942-3140, 3200-3790, 4000, 4040-4070, 4300-4340, 4390, 4420, 4500, 4532, 4540-4571 og 4573-4583 kan du opleve, at du i perioder ikke kan bruge 2g tale og internet via mobilen. dette gælder også f.eks. alarmer og dankortmaskiner.

Regioner: øvrige Sjælland
Løst

Driftproblemer med webkald, webapp og opkaldslister

torsdag, 7. december 2017, 12:44

Driftsproblemer løst: fejlen skyldtes problemer i kommunikationen mellem vores telefoninfrastruktur og webservere. efter ca 10 minutter fandt teknikerne fejlen og løste den. efter problemet blev løst skulle en del ophobet trafik afvikles, dette er nu ovre og alt fungerer, som det skal. vi er kede af de problemer, det har medført.

torsdag, 7. december 2017, 11:40

Dette betyder, at du ikke kan viderestille opkald i web-app'en, se kollegers status samt lægge opkald på. i kan bruge vores mobil-app til at omstille. mobilopkald kan afsluttes via mobil-app, men dette er desværre ikke tilfældet for webkald. webkald fungerer ikke pt. telefonopkald og opkald til hovednumre kommer stadig ind, selvom du ikke kan se dem på opkaldslisten. vi vender tilbage med en opdatering om 30 minutter.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Uregelmæssig drift: 2g tale via mobilen

torsdag, 9. november 2017, 12:36

Fejlen, med at du i og omkring postnummer 6682, 6710-6715, 6753, 6800-6851, 6853-6990, 7190-7280, 7330-7660, 7800-7870, 8600-8620, 8653-8654, 8740, 8765-8766, 8800-8832 i perioder ikke kan bruge 2g tale via mobilen, er nu løst. vi beklager de gener, det eventuelt har medført.

torsdag, 9. november 2017, 10:40

Befinder du dig i og omkring postnummer 6682, 6710-6715, 6753, 6800-6851, 6853-6990, 7190-7280, 7330-7660, 7800-7870, 8600-8620, 8653-8654, 8740, 8765-8766, 8800-8832 kan du opleve, at du i perioder ikke kan bruge 2g tale via mobilen. vi arbejder intenst på at rette fejlen, og beklager de gener, den eventuelt giver. vi vender tilbage med en opdatering senest d. 09.11.2017 kl. 13.00.

Regioner: Midtjylland
Løst

Uregelmæssig drift: 2g data- og tale, 3g tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd

mandag, 6. november 2017, 14:14

Befinder du dig i eller omkring postnummer 4000-4030 kan du opleve, reduceret dækning på 2g og 3g tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd. vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver.

Regioner: øvrige Sjælland