Sporadisk

Udfordringer med at sende og modtage sms'er

torsdag, 18. januar 2018, 08:47

Der kan i øjeblikket opleves, at det ikke er muligt at sende eller modtages sms'er. vi arbejder intenst på at rette fejlen, og beklager de gener, den eventuelt giver.

Regioner: Nordjylland, Østjylland, Midtjylland, Sønderjylland, Fyn og øerne, øvrige Sjælland, Bornholm, Nordsjælland og Storkøbenhavn

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Uregelmæssig drift på gprs, 2g tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd

fredag, 5. januar 2018, 13:30

Befinder du dig i eller omkring postnummer 2640, 2800, 2840-2850, 2942-3140, 3200-3790, 4000, 4040-4070, 4300-4340, 4390, 4420, 4500, 4532, 4540-4571 og 4573-4583 kan du opleve, at du i perioder ikke kan bruge 2g tale og internet via mobilen. dette gælder også f.eks. alarmer og dankortmaskiner.

Regioner: øvrige Sjælland
Løst

Driftproblemer med webkald, webapp og opkaldslister

torsdag, 7. december 2017, 12:44

Driftsproblemer løst: fejlen skyldtes problemer i kommunikationen mellem vores telefoninfrastruktur og webservere. efter ca 10 minutter fandt teknikerne fejlen og løste den. efter problemet blev løst skulle en del ophobet trafik afvikles, dette er nu ovre og alt fungerer, som det skal. vi er kede af de problemer, det har medført.

torsdag, 7. december 2017, 11:40

Dette betyder, at du ikke kan viderestille opkald i web-app'en, se kollegers status samt lægge opkald på. i kan bruge vores mobil-app til at omstille. mobilopkald kan afsluttes via mobil-app, men dette er desværre ikke tilfældet for webkald. webkald fungerer ikke pt. telefonopkald og opkald til hovednumre kommer stadig ind, selvom du ikke kan se dem på opkaldslisten. vi vender tilbage med en opdatering om 30 minutter.

Regioner: Nordjylland, Østjylland, Midtjylland, Sønderjylland, Fyn og øerne, øvrige Sjælland, Bornholm, Nordsjælland og Storkøbenhavn
Løst

Uregelmæssig drift: 2g tale via mobilen

torsdag, 9. november 2017, 12:36

Fejlen, med at du i og omkring postnummer 6682, 6710-6715, 6753, 6800-6851, 6853-6990, 7190-7280, 7330-7660, 7800-7870, 8600-8620, 8653-8654, 8740, 8765-8766, 8800-8832 i perioder ikke kan bruge 2g tale via mobilen, er nu løst. vi beklager de gener, det eventuelt har medført.

torsdag, 9. november 2017, 10:40

Befinder du dig i og omkring postnummer 6682, 6710-6715, 6753, 6800-6851, 6853-6990, 7190-7280, 7330-7660, 7800-7870, 8600-8620, 8653-8654, 8740, 8765-8766, 8800-8832 kan du opleve, at du i perioder ikke kan bruge 2g tale via mobilen. vi arbejder intenst på at rette fejlen, og beklager de gener, den eventuelt giver. vi vender tilbage med en opdatering senest d. 09.11.2017 kl. 13.00.

Regioner: Midtjylland
Løst

Uregelmæssig drift: 2g data- og tale, 3g tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd

mandag, 6. november 2017, 14:14

Befinder du dig i eller omkring postnummer 4000-4030 kan du opleve, reduceret dækning på 2g og 3g tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd. vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver.

Regioner: øvrige Sjælland
Løst

Wifi-opkald og 4g-tale midlertidigt deaktiveret

fredag, 17. november 2017, 15:33

Vi har i de sidste uger gradvist udrullet 4g-tale og wifi-opkald til en lille del af vores kunder. i dag har vores leverandør på grund af tekniske udfordringer rullet det tilbage igen for de pågældende kunder. det betyder, at hvis du har haft adgang til de to funktioner, så vil de være afbrudt. når det igen bliver rullet ud, så vil de samme kunder være de første, der får adgang. vi kan ikke på nuværende tidspunkt sige, hvornår udrulningen starter.

torsdag, 14. december 2017, 11:35

4g tale og wifi-opkald er nu aktiveret for alle firmafons kunder. det er automatisk slået til. hvis du tidligere har slået det fra, så skal du slå det til igen under indstillinger på din telefon. Årsagen til den lange ventetid har været, at vi ville sikre os at udrulningen fandt sted uden anden påvirkning af mobiltelefoniens drift.

onsdag, 11. oktober 2017, 15:47

Efter lanceringen af wifi-opkald og 4g-tale den 3. oktober meldte nogle kunder tilbage, at de oplevede problemer med mobiltelefonien. for at sikre at alle kan modtage opkald, har vi valgt at deaktivere de nye funktioner, indtil fejlen er endelig fundet og løst. på din telefon vil det stadig se ud til, at du kan aktivere funktionerne, men de virker ikke i praksis. vi arbejder videre med vores netværksleverandør for at få funktionerne til at virke – og vi opdaterer denne status, når de igen er aktive.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland