Sporadisk

Vi oplever udfordringer med at benytte webkald

tirsdag, 16. oktober 2018, 13:25

Udfordringerne med Webkald er nu løst igen. Vi arbejder på højtryk på at finde grunden. Vi anbefaler, at I opdaterer app.firmafon.dk eller genstarter desktop app’en. Vi beklager de gener, som det har medført.

tirsdag, 16. oktober 2018, 12:46

Vi oplever i øjeblikket, at der er problemer med at benytte Webkald. Vi arbejder på højtryk på at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk Vi beklager meget de gener, det eventuelt giver.

mandag, 15. oktober 2018, 12:58

Udfordringerne omkring Webkald er midlertidigt løst. Vi kører Webkald via et midlertidigt system, mens vi undersøger fejlen til bunds. Så snart fejlen er løst, vil vi flytte Webkald tilbage til det originale system. Vi forventer ikke, at det vil give udfordringer for vores kunder. Vi beklager de gener, I eventuelt kan opleve indtil da.

mandag, 15. oktober 2018, 09:27

Vi oplever igen problemer med Webkald. Vi er på sagen, og vender tilbage så snart vi har nyt. Vi beklager endnu en gang de udfordringer dette medfører.

lørdag, 13. oktober 2018, 08:59

Udfordringen med at benytte Webkald, er nu løst. Vi har sat ekstra overvågninger af systemet op, for at være sikre på at det ikke sker igen. Vi beklager de gener det har medført.

fredag, 12. oktober 2018, 18:13

Udfordringen med Webkald er desværre ikke løst endnu. Vores teknikkere arbejder stadig på at løse fejlen. Vi vender tilbage så snart der er nyt i sagen. Vi beklager virkelig de udfordringer det giver.

fredag, 12. oktober 2018, 15:44

Vi beklager meget, men fejlen er desværre ikke udbedret endnu. Vi arbejder på højtryk på at løse udfordringerne og vender tilbage så snart, der er nyt.

fredag, 12. oktober 2018, 15:02

Vi har desværre stadig udfordringer med at benytte Webkald. Vi arbejder på højtryk for at løse udfordringerne. Vi beklager de gener det giver.

fredag, 12. oktober 2018, 14:30

Vi oplever i øjeblikket, at der er problemer med at benytte Webkald. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk Vi beklager de gener, det eventuelt giver

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Driftsproblemer på omstilling

fredag, 3. august 2018, 12:33

Vores rettelser er implementeret og sat i drift. Vi har løbende holdt øje med systemet og kan konstatere, at vores rettelser har løst udfordringerne med forsinkelser.

torsdag, 2. august 2018, 14:32

Vi har identificeret årsagen til forsinkelserne og vi er ved at implementere de relevante rettelser. Vi melder ud, når rettelserne er ude og problemet er løst.

torsdag, 2. august 2018, 12:13

Vi oplever i øjeblikket markant færre forsinkelser på web-appen. Vi overvåger stadig situationen nøje og arbejder stadigvæk på at løse udfordringerne.

torsdag, 2. august 2018, 11:40

Vi oplever i øjeblikket forsinkelser i web-appen. Telefoni er ikke berørt og kunder modtager stadigvæk opkald, dog med forsinkelse på visning af opdateringer i web-app.

torsdag, 2. august 2018, 11:21

Vi modtager i øjeblikket flere henvendelser fra kunder, der oplever problemer med *at modtage kald via deres hovednummer*. Vi er i gang med at undersøge sagen. Følg med på status.firmafon.dk (http://status.firmafon.dk/)

Løst

Webkald

onsdag, 21. februar 2018, 14:02

Flere kunder oplever udfordringer med at besvare kald med webkald. Vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Driftproblemer med webkald, webapp og opkaldslister

torsdag, 7. december 2017, 12:44

Driftsproblemer løst: Fejlen skyldtes problemer i kommunikationen mellem vores telefoninfrastruktur og webservere. Efter ca 10 minutter fandt teknikerne fejlen og løste den. Efter problemet blev løst skulle en del ophobet trafik afvikles, dette er nu ovre og alt fungerer, som det skal. Vi er kede af de problemer, det har medført.

torsdag, 7. december 2017, 11:40

Dette betyder, at du ikke kan viderestille opkald i web-app'en, se kollegers status samt lægge opkald på. I kan bruge vores mobil-app til at omstille. Mobilopkald kan afsluttes via mobil-app, men dette er desværre ikke tilfældet for webkald. Webkald fungerer ikke pt. Telefonopkald og opkald til hovednumre kommer stadig ind, selvom du ikke kan se dem på opkaldslisten. Vi vender tilbage med en opdatering om 30 minutter.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Driftforstyrrelser webkald

tirsdag, 9. januar 2018, 14:21

Webkald virker nu stabilt igen. Tak for tålmodigheden.

tirsdag, 21. november 2017, 10:26

Serveren kører nu mere stabilt, vi oplever dog desværre stadig udfordringer med lydkvaliteten. Vi arbejdet fortsat på at løse udfordringen.

fredag, 17. november 2017, 14:35

Nogle kunder oplever udfordringer med at besvare webkald. Vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Driftproblemer med webkald

fredag, 17. november 2017, 09:07

Driftproblemerne med webkald ser nu ud til at være løst. Vi overvåger ekstra meget den næste time, for at sikre os at der ikke sker flere driftproblemer. Vi beklager de gener som I eventuelt kunne ha oplevet.

fredag, 17. november 2017, 08:51

Vi oplever i øjeblikket driftproblemer med webkald. I kan opleve at webkald ikke virker. Vi vender tilbage med en update senest kl. 10:00 Vi beklager de gener som dette medfører.